Valtakunnallista kampanjaa jatketaan, vaikka 100 intohimoista yritystä on jo koossa

19.2.2016
Kuukauden käynnissä ollut valtakunnallinen Intohimoinen yritys 2016 –kampanja saavutti rytinällä alkuperäisen sadan yrityksen tavoitteensa jo kampanja-ajan puolivälissä. Koossa on nyt yli 150 tarinaa suomalaisista yrityksistä, joita ajaa eteenpäin aito intohimo ja sitoutuminen yritystoiminnan kehittämiseen. Tarinoista puolet on nyt nähtävillä osoitteessa www.intohimoinenyritys.fi ja lisää julkaistaan päivittäin.

Savonlinnan Oopperajuhlien koordinoima Inspired in Finland –yhteisö, johon kuuluvat Accenture, Ahlström Capital Oy, Andritz Oy, Finnair Oyj, Fortum Oyj, Gasum Oy, OP ja Sanoma Media Finland Oy sekä yhteistyökumppanit Suomen Nuorkauppakamarit, Innovaatiorahoituskeskus Tekes ja Perheyrittäjien liitto ovatkin päättäneet jatkaa etsintää ja tavoitteena on nyt löytää 200 intohimoista yritystarinaa.

– Kampanjan etsintävaihe päättyy 18.3.2016, eli meillä on vielä noin kuukausi aikaa saavuttaa kahdensadan tavoite, sanoo Suomen Nuorkauppakamareiden kampanjapäällikkö Elna Jokinen.
– Kenttäorganisaatiomme on hyvässä vauhdissa ja uskon, että ylitämme uuden tavoitteen. Kun Suomen yrittäjämaailma puhkuu näin intohimoa, ei kannata jäädä tuleen makaamaan.

Savonlinnan Oopperajuhlien johto on myös yllättynyt kampanjan tuloksesta.
– Hienoa, että Suomesta löytyy näin paljon yrityksiä, jotka haluavat esimerkillään kannustaa suomalaista yritysmaailmaa kohti parempaa tulevaisuutta, sanoo festivaalijohtaja Jan Strandholm.
– Oopperajuhlat haluaa osaltaan edistää suomalaisen yrityselämän uutta nousua. Oopperasta tutut teemat toimivat myös yritysmaailmassa. Uskomme, että esiin nostettu intohimo monistuu ja saa aikaan positiivista pöhinää suomalaiselle yrityskentälle.

Vuonna 2016 Inspired in Finland –hankkeen pääteemana on intohimo ja kohderyhmänä Suomen intohimoisimmat yritykset. Hanke nostaa esiin yrityksiä, joiden toiminnassa intohimo näkyy ja kuuluu. Jakamalla näitä tarinoita monistetaan intohimoista yrittämisen meininkiä, joka osaltaan vauhdittaa Suomen työelämää ja yritystoimintaa uuteen nousuun. Kampanja huipentuu 16.4. järjestettävään päätapahtumaan Helsingissä.

Eero Lukin
comments powered by Disqus