Menestys liiketoiminnassa vaatii tunnetta

14.4.2016
Mitä asiakas tuntee kohdatessaan palvelusi ja mitä tekemistä sillä on liiketoiminnan kanssa? Miten faktojen ja tunteen vuoropuhelua voi edistää ja miten sillä voi vaikuttaa yrityksen kannattavuuteen? Kannattaisiko yrityksesi panostaa enemmän asiakkaiden tunnekokemukseen?

Asiakkaan tunnekokemuksen teeman ajankohtaisuutta kuvaa se, että 8.4.2016 Hard Rock Cafe täyttyi varhaisesta aamusta huolimatta kiinnostuneista kuulijoista. Iloinen puheensorina täytti heti kahvilan. Yli satapäisen joukon lisäksi, tilaisuutta saattoi seurata webcastingin kautta, ja se on katsottavissa netissä myös jälkikäteen.

Tilaisuus oli avaus Fiiliksestä fyrkkaa- ja Liideri -ohjelmien aamukahvisarjalle. Tilaisuuksissa halutaan nostaa esille hyvien yrityscasien kautta ohjelmissa rahoitettujen tutkimushankkeiden konkreettisia työkaluja ja tuloksia.

Ensimmäisessä tilaisuudessa kuultiin, miten Eläinklinikka EHYT Oy oli saanut boostia bisnekseen asiakkaan tunnepolusta. Seuraavaksi haettiin ratkaisuja siihen, miten alihankintafirmojen palveluliiketoiminta tuottaa arvoa asiakkaalle, ja kolmantena esimerkkinä oli Gasum Oy, jossa menestyksen mallia haetaan vaiston ja kustannuslaskennan yhdistämisestä.
Julkaisuluvan saaneet esitysmateriaalit sekä webcast-tallenteen löydät tapahtuman sivuilta.

Vieraile sivuillamme. Tutkijat ovat kirjoittaneet sivuillemme blogeja projekteistaan.

Seuraava aamukahvitilaisuus järjestetään 24.5.2016 klo 8:00-10:30 Hard Rock Cafe (Aleksanterinkatu 21, 00100 Helsinki. Tilaisuuden otsikkona on: Keep on smiling! Luvassa huumoria, innostusta ja ketterää menoa.

 

Nuppu Rouhiainen, ohjelmapäällikkö Liideri-ohjelma

Sanna Piiroinen, ohjelmapäällikkö, Fiiliksestä fyrkkaa -ohjelma

Maria Mustonen
comments powered by Disqus