Konkreettista apua suomalaisten pk-yritysten verkkokaupan kansainvälistämiseen

13.4.2016
Parin vuoden mittaisen eCommerce Growth -kasvuohjelman tavoitteena on lisätä viennin osuutta suomalaisten verkkokauppojen liikevaihdosta ja kehittää verkkokaupan ekosysteemiä.

Verkkokauppa on suomalaiselle kaupalle keino päästä kansainvälisille markkinoille. Team Finland -toimijoiden yhteistyönä toteutettava, Finpron vetämä ohjelma on tarkoitettu kasvuhakuisille pk-yrityksille, jotka myyvät kuluttajatuotteita verkossa ulkomaille tai ovat verkkokaupan teknologiatoimittajia ja hakevat kansainvälistä kasvua.

eCommerce Growth -kasvuohjelma tarjoaa pk-yrityksille mm. apua verkkokaupan suunnitteluun, kansainvälistymisosaamisen ja markkinaymmärryksen kasvattamiseen sekä digitaalisten ratkaisujen hyödyntämiseen ja vertaisoppimiseen.

Lue lisää

Kaj Nordgren
comments powered by Disqus