Intohimoiset yritykset esiin valtakunnallisella kampanjalla

4.2.2016

Intohimoinen yritys 2016 -kampanjassa etsitään sataa Suomessa toimivaa intohimoista yritystä, joiden tarinat jaetaan koko Suomelle. Näin Savonlinnan Oopperajuhlien koordinoima Inspired in Finland -yhteisö haluaa olla osaltaan vaikuttamassa suomalaisen työelämän nousuun. Kampanja huipentuu kymmenen intohimoisen yrityksen esittelyyn huhtikuussa Helsingissä.

Intohimoinen yritys 2016 -kampanja tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tuoda esiin intohimonsa yritystoiminnassa ja jakamaan sen. Yritykset saavat Intohimoinen yritys 2016 -tunnuksen sekä näkyvyyttä yhteisön eri viestimissä. Tämän lisäksi valitut yritykset saavat liiketoiminnan sparrausapua Innovaatiorahoituskeskus Tekesiltä.

– Me tiedämme, että Suomi on pullollaan intohimoisia yrityksiä ja tarinoita, joita ei ole vielä kuultu. Inspired in Finland -yhteisö haluaa etsiä ja nostaa esiin näitä yrityksiä, koska me uskomme, että jaettu intohimo monistuu. Me uskomme, että intohimoiset yritykset luovat Suomeen kasvua ja hyvinvointia, kertoo Savonlinnan Oopperajuhlien festivaalijohtaja Jan Strandholm.

Tänään käynnistyvään kampanjaan pääsee osallistumaan ilmoittamalla yrityksen mukaan Inspired in Finland -hankkeen verkkosivuilla. Kampanjan ensimmäinen vaihe on käynnissä 20.1.-18.3. välisen ajan. Tänä aikana toimitettujen ilmoitusten joukosta kirjoitetaan sata intohimoista tarinaa, jotka jaetaan edelleen kampanjan verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa sekä sidosryhmien sähköisissä medioissa.

Lisätietoa Intohimoinen yritys 2016 -kampanjasta sekä Inspired in Finland -hankkeesta ja osallistumisohjeet löytyvät osoitteessa www.intohimoinenyritys.fi.

Inspired in Finland on kolmivuotinen, Savonlinnan Oopperajuhlien koordinoima hanke, joka kokoaa eväitä suomalaisen työelämän menestyksekkäälle tulevaisuudelle. Hankkeen teemoina ovat oopperan maailmasta tutut luovuus, intohimo ja taito.

Inspired in Finland -yhteisössä ovat mukana Accenture, Ahlström Capital Oy, Andritz Oy, Finnair Oyj, Fortum Oyj, Gasum Oy, OP ja Sanoma Media Finland Oy. Intohimoinen yritys 2016 -kampanjassa mukana ovat lisäksi Perheyritysten liitto, Tekes ja Suomen Nuorkauppakamarit ry, joka vastaa hankkeen operatiivisesta toiminnasta.

Eero Lukin
comments powered by Disqus