Huippuostaja on huippuviestijä!

4.6.2015

Lukuisten innovatiivisia julkisia hankintoja koskevien tutkimus- ja kehityshankkeiden lopputulos on ollut viime vuosina sama: Tarvitaan lisää viestintää ja vuoropuhelua tilaajien ja toimittajien välillä.

Motivan hankintapalvelu on julkaissut Hankkijan viestintäoppaan, joka antaa käytännön eväät sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittämiseen hankinnoissa.  Viestintäopas kertoo markkinaviestinnän merkityksestä hankintaprojektin onnistumiselle, sekä ohjeistaa viestinnän toteuttamiseen hankinnan suunnitteluvaiheessa.

Opas soveltuu erityisesti innovatiivisiin hankintoihin, kun halutaan löytää uudenlaisia ratkaisuja, esimerkiksi cleantech-hankintoihin.

Tutustu ja lataa opas täältä

Eero Lukin
comments powered by Disqus