Mediapäivässä kansainvälisiä esityksiä verkon ansaintamalleista

3.9.2015
Hakukonejätti Google ja journalismin Spotifyiksi hehkutettu Blendle ovat edustettuina Mediapäivän pääseminaarissa 25.11.2015.

Hollantilainen Blendle on herättänyt suurta kiinnostusta sekä suuren yleisön keskuudessa että media-alan sisällä. Mediapäivässä 25. marraskuuta Blendlen Head of International Michael Binning kertoo, miten verkkosisällöt tarjoillaan yleisölle vastustamattoman helppokäyttöisinä.

Mediapäivän toinen kansainvälinen keynote käsittelee kuluttajien ymmärtämistä. Googlen News Partnerships -yksikön johtaja Madhav Chinnappa selvittää, mitä opittavaa kotimaisilla yrityksillä on kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämisestä  ja analysoinnista verkossa.

Mediapäivä 25.11.2015 Marina Congress Centerissä Helsingissä. Fiiliksestä fyrkkaa -ohjelma on mukana tapahtumassa.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset www.mediapaiva.fi

Eero Lukin
comments powered by Disqus