Markkinointihenkisin insinööri voittaa 10 000 euron palkinnon

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL kumppaneineen järjestää Suomen markkinointihenkisin insinööri -kilpailun nostaakseen esille markkinoinnin merkityksen kilpailukykytekijänä. Voittajalle on luvassa 10 000 euron palkinto. Kilpailun tuomaristoa johtaa Matti Alahuhta.

Kilpailussa menestyminen perustuu vahvoihin näyttöihin: palkittava on innovatiivisesti ja tuloksellisesti yhdistänyt teknologia- ja markkinointiosaamista yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä tai käynnistänyt uutta yrittäjyyttä.

Menestyminen kansainvälisillä markkinoilla luetaan eduksi.  ”Markkinointi-insinöörillä on hyvä ymmärrys asiakkaiden prosesseista. Sen lisäksi että hän onnistuu myyntityössä, hän tuo arvokasta tietoa asiakkaista ja markkinoista sekä kehitysprojekteihin että liiketoiminnan suunnitteluun. Hyvä markkinointi-insinööri vie aktiivisesti yritystään kasvun ja kannattavuuden tielle”, kannustaa johtaja Ulla Hiekkanen-Mäkelä Tekesistä hakijoita tai ilmiantajia.

Voittaja palkitaan tammikuussa

Kilpailu on auki 16.9.-24.11.2014. Kilpailuun voivat osallistua kaikki diplomi-insinöörit ja insinöörit ja siihen voi myös ilmiantaa työtovereitaan tai tuttaviaan. Voittaja julkistetaan ja palkitaan 9.1.2015 Tekniikka ja Talous -lehden Veijon päivä -tapahtumassa. Voittaja saa 10 000 euron palkinnon, jonka on lahjoittanut Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö.

Tuomariston puheenjohtajana toimii Matti Alahuhta. Tuomariston muut jäsenet ovat johtaja Ulla Hiekkanen-Mäkelä Tekesistä, toimitusjohtaja Jorma Turunen Teknologiateollisuudesta, päätoimittaja Jyrki Alkio Tekniikka ja Talous -lehdestä,
viestintä- ja markkinointijohtaja Minna Aila Outotecista sekä, viestintä- ja markkinointijohtaja Taina Kyllönen SSAB:sta. MTL ry:n toimitusjohtaja Tarja Virmala toimii tuomariston sihteerinä.

Kilpailun kumppaneita ovat Outotec, SSBA, Tekniikka ja talous, Tekes, Tekniikan akateemiset TEK ry sekä Teknologiateollisuus ry.

Tarkemmat osallistumisohjeet löytyvät osoitteesta.