FiBSin Sustainable Finland -vuosikirja rakentaa Suomi-brändiä yritysten vastuullisen liiketoiminnan tukena

Yritysvastuuverkosto FiBS julkaisi viime viikolla Suomen ensimmäisen Sustainable Finland -vuosikirjan. Kirja on tarkoitettu suomalaisyritysten viennin ja kansainvälistymisen edistämiseen rakentamalla Suomen maabrändiä kestävän ja vastuullisen liiketoiminnan edelläkävijämaana maailmassa.

Englanninkielisen Sustainable Finland 2014 -vuosikirjan kohderyhmänä ovat ensisijaisesti ulkomaiset yritykset, viranomaiset ja muut toimijat. Suomalaisyritykset ja niiden vientiä ja kansainvälistymistä edistävät tahot voivat hyödyntää julkaisua vastuullisten tuotteiden ja palveluiden myynnin ja viestinnän tukena kansainvälisillä markkinoilla ja rakentaa samalla Suomen maabrändiä kestävän ja vastuullisen liiketoiminnan edelläkävijämaana maailmassa.

Vuosikirjasta löytyy kaikkiaan 19 case-esimerkkiä, ja näiden lisäksi haastatteluiden ja asintuntija-artikkeleiden kautta esiin nostetaan 7 muun yrityksen ja toimijan vastuulliset käytännöt ja ratkaisut.

Lue lisää FiBSin www-sivuilta

Vuosikirjasta on mahdollista tilata tämän kuun loppuun mennessä painettua versiota FiBSiltä (ulla.roiha@fibsry.fi).