Suomen markkinointihenkisin insinööri -kilpailussa voittajalle 10 000 euroa

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL järjestää Suomen markkinointihenkisin insinööri -kilpailun nostaakseen esille markkinoinnin merkityksen suomalaisten yritysten kilpailukykytekijänä. ”Suomessa kehitetään loistavia uusia tuotteita, palveluita ja ratkaisuja, mutta niiden kaupallistamisessa on haasteita.

Onneksi tilanne on korjattavissa: asiakaslähtöisyydellä, kokeiluilla ja pilotoimalla", uskoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Ulla Hiekkanen-Mäkelä Tekesistä.Hiekkanen-Mäkelän mukaan markkinoinnin rooli asiakasymmärryksessä, tuotteiden ja palveluiden kehittämisessä, tuoteportfolioiden hallinnassa ja tuotteiden elinkaaren seurannassa on monissa yrityksissä havaittu strategiseksi kilpailukykytekijäksi.

Toista kertaa järjestettävään kilpailuun voi osallistua 3.9.2013 saakka. Voittajalle on luvassa 10 000 euron palkinto. Kilpailuun voivat osallistua kaikki diplomi-insinöörit ja insinöörit ja siihen voi myös ilmiantaa työtovereitaan ja tuttaviaan. Kilpailussa menestyminen perustuu vahvoihin näyttöihin: palkittava on innovatiivisesti ja tuloksellisesti yhdistänyt teknologia- ja markkinointiosaamista yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä tai tai käynnistänyt uutta yrittäjyyttä. Tarkemmat osallistumisohjeet löytyvät osoitteesta http://www.toinenaalto.fi.

Kilpailun tuomaristoon kuuluu suuri joukko elinkeinoelämän edustajia ja muita vaikuttajia.

Voittaja palkitaan 1.10. Messukeskuksessa Toinen aalto -seminaarissa

Kilpailun kolme parasta esitellään ja voittaja julkistetaan ja palkitaan 10 000 euron palkinnolla Toinen aalto -seminaarissa 1.10.2013 Messukeskuksessa Teknologia 13 -tapahtuman yhteydessä. Ohjelmassa on kimara markkinoinnin menestystarinoita insinöörivaltaisilta aloilta. Mukana ovat Wärtsilä, Pöyry, Stonesoft, Cabforce, Tieto ja VTT. Puhujina ovat Tekesin pääjohtaja Pekka Soini, aivotutkija Marja-Liisa Halko, analyytikko ja Gartner Fellow Stephen Prentice, EK:n johtaja Leena Mörttinen ja menestyskirjailija Sofi Oksanen.

Seminaari huipentuu Suomen markkinointihenkisin insinööri -kilpailun voittajan palkitsemiseen. Tilaisuuden päätteeksi on Get Together -cocktailtilaisuus.

Lisätiedot: http://www.toinenaalto.fi/seminaari

Kilpailun ja seminaarin kumppaneita ovat Elinkeinoelämän keskusliitto EK, Market-Visio Oy, Neste Oil Oyj, Pöyry, Suomen Ekonomiliitto SEFE, Tekes, Tekniikan akateemiset TEK, Teknologiateollisuus, Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö, Tekniikka & Talous, Tieto Finland Oy, VTT sekä Wärtsilä Oyj.

 

Soile Thalén

comments powered by Disqus