Uutta luovaa bisnestä – tunnelmatuokioita 16.10. seminaarista

31.10.2013

Lähes 250 osallistujaa kokoontui inspiroitumaan Tekesin Uutta luovaa bisnestä -seminaariin 16.10. Serve- ja Fiiliksestä fyrkkaa -ohjelman yhteisessä tapahtumassa nostettiin keskiöön inhimillinen ihminen: ihminen bisneksen tekijänä ja kohteena eli asiakkaana. Seminaaripäivän aikana järjestetyt työpajat ja puheenvuorot lähestyivät kukin omasta näkökulmasta sitä, miten yritys voi aidosti rakentaa menestystä ymmärtämällä asiakasta entistä paremmin.

Seuraavien aineistojen kautta voit kurkistaa tapahtumapäivän antiin: Miten työntekijät oppivat katsomaan palvelua asiakkaan näkökulmasta teatterin keinoin? Miten ihmisten luovuutta hyödynnetään ja johdetaan? Miten asiakkaat sitoutetaan palvelujen kehittämiseen? Ja mikä rooli brändäyksellä ja palvelukulttuurilla on menestyvään bisnekseen?

Raportit Uutta luovaa bisnestä 16.10.2013 -seminaarista

(tekstit Ellun Kanat/Anna Inget, kuvat Susanna Lehto)

comments powered by Disqus