NIY-yritykselle sopimus Englannista

12.12.2013
Foodie.fm tuotteesta tunnettu Digital Foodie on solminut sopimuksen englantilaisen ruokakauppaketjun kanssa.

The Southern Co-operative -ruokaketju testaa parhaillaan Foodien Click and Collect -tuotetta kaupoissaan.

Foodien tuote on personoitu sosiaalinen osto- ja ruokasuosituspalvelu. Foodien suositusteknologia oppii käyttäjien valinnoista ja suosittelee sitten kunkin käyttäjän tottumuksiin sopivia reseptejä ja tuotteita.

Suomessa Foodie on ollut käytössä S-ketjulla. Marraskuussa Digital Foodie tiedotti laajentuvansa S-ketjun mukana Baltian maihin.

Yritys on käynyt läpi Tekesin Nuoret innovatiiviset yritykset -rahoituksen, joka on suunnattu kansainvälisille kasvuyrityksille. Vuonna 2012 Digital Foodie ylsi miljoonaan euroon, jossa kasvua oli noin 75 prosenttia. Yrityksen tulos oli voitollinen.

Josi Tikkanen

 

comments powered by Disqus