cd²-tapahtuma

Ajankohta: pe 05.02.2016

Luovat ideat kisaavat Mediapoliksessa helmikuussa

Tampereen Mediapoliksessa järjestetään perjantaina 5.2.2016 luovan alan innovatiivisten tuote- ja palveluideoiden cd2-pitchauskilpailu. Parhaat pitchaajat saavat 1 000–5 000 euron rahapalkinnon ideansa jatkokehittämiseen.

Audiovisuaalisen kulttuurin edistämiskeskuksen AVEKin järjestämä cd²-kilpailu haastaa tekijät heittäytymään ja testaamaan oman tuotteen, palvelun tai liikeidean menestymismahdollisuuksia sekä kehityspotentiaalia pitchaamalla. Tavoitteena on viidessä minuutissa vakuuttaa kolmihenkinen luovan alan huippuasiantuntijoista koostuva tuomaristo idean menestymisen mahdollisuuksista.

  • c² tarjoaa väylän luovan alan yritysten ja kulttuurialan ammattilaisten tuotekehityshankkeisiin, joissa etsitään uusia tuote- tai palveluinnovaatioita.
  • d² painottaa erityisesti digitaalisiin kanaviin tehtäviä kulttuurisia sisältö- ja palveluideoita.

cd²-tapahtumassa on ohjelmaa koko päivän

Osallistu neuvontaklinikoille. Tekesin ja Tuoteväylän asiantuntijat ovat paikalla koko päivän ilman erillistä ajanvarausta.

Tule työstämään ja kirkastamaan hakeideaa Luovaa osaamista ESR-hanketyöpajaan.
Generaattori Mediapolis on tilaisuus, jossa luovan alan tekijät ja toimeksiantajat saatetaan yhteen.

Iltapäivällä järjestetään Hyvä idea – mistä rahat? -asiantuntijapaneeli.