Asiakasymmärryksellä parempia tuotteita ja palveluita

Tilaisuus on suunnattu kaikille asiakaslähtöisemmästä tuote- ja palvelukehityksestä kiinnostuneille yrittäjille.
Ajankohta: ke 24.08.2016

Tilaisuuden ohjelman sekä lisätietoja löydät tapahtuman sivuilta.

Aika: 24.8.2016 klo 8:30–12:00 (Ennakkoon varatut asiantuntijatapaamiset klo 12:00–16:00)
Paikka: Sokos Hotel Lakeus (Torikatu 2, 60100 Seinäjoki)

Haluaako asiakkaani samaa kuin minä? Miten asiakasymmärrys parantaa kilpailukykyämme, terävöittää tarjoomaa ja vauhdittaa myyntiä?

Tekes / ELY-keskus järjestää Seinäjoella keskiviikkona 24.8.2016 tilaisuuden, jonka teemana on asiakasymmärrys tuotekehityksen tukena. Miten siis synnytämme tuotteita ja palveluita, jotka asiakas kokee arvokkaiksi ja joista hän on halukas maksamaan.

Päivän tarkoituksena on antaa innovatiivisia kasvun eväitä yrittäjille: miten tuotteita, palveluita ja asiakaskokemusta aivan kehitystyön alkumetreiltä aina ostohetkeen saakka kannattaa rakentaa asiakkaan tarpeista lähtien. Puhujina ja sparraajina tilaisuudessa toimivat Maria Falcken ja Minna Leno Kaleidoscope Helsinki Oy:stä. Myös Tekesin asiantuntijoita on tavattavissa ilman erillistä ajanvarausta koko päivän ajan.

Iltapäivällä on mahdollista varata henkilökohtainen tapaaminen sparraajiemme kanssa. Voit myös keskustella Tekesin / ELY-keskuksen asiantuntijan kanssa. Asiakkaat valitaan tapaamisiin ilmoittautumisen yhteydessä tehtävän lyhyen kuvauksen perusteella. Lisätietoa asiantuntijatapaamisten ajanvarauksesta toimitetaan henkilökohtaisesti kaikille ilmoittautuneille. Ilmoittautuminen henkilökohtaiseen tapaamiseen on sitova.

Tilaisuus on suunnattu kaikille asiakaslähtöisemmästä tuote- ja palvelukehityksestä kiinnostuneille yrittäjille. Sekä niille, joilla on mielessä hyvä idea, josta haluaa lähteä kehittämään liiketoimintaa. Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Vinkkaa aiheesta myös kollegalle, ystävälle tai asiakkaallesi!

Mukana tilaisuudessa ovat Tekes, ELY-keskus ja Into Seinäjoki.

Tervetuloa!

Alustava ohjelma:

8:30   Ilmoittautuminen, aamukahvit ja vapaamuotoista verkostoitumista

9:00   Tervetuloa
          Tapani Saarenpää, asiantuntija, Tekes / ELY-keskus

9:15   Kaiken tuotekehityksen tulisi perustua asiakastarpeeseen
           Maria Falcken & Minna Leno, Kaleidoscope Helsinki
           Näkökulma 1: Tuote- / palvelukehitys, Maria Falcken
           Näkökulma 2: Käyttäjäkokemus verkossa / kivijalassa, Minna Leno
           Näkökulma 3: Hankinta- / toimitusketju, Minna Leno

11:00  Omakustanteinen lounas

12:00  Ennakkoon varatut asiantuntijatapaamiset

16:00  Vapaamuotoista verkostoitumista
           Tekesin asiantuntijat ovat paikalla klo 8:30–16:30 ilman erillistä ajanvarausta