Ihmisten kautta kasvuun! Uudista ja Uudistu -messut

Tervetuloa keskustelemaan treffipisteellemme halli B, paikka 21!
Ajankohta: ti 24.11.2015

Asiakaslupaus koko Storyn keskiössä

klo 15.00 - 15.30 salissa E108


Minipaneelikeskustelu työntekijöiden osallistumisesta yrityksen menestymiseen.
Cramolla tämä on onnistunut, mutta miten? Vuoden 2014 alussa Cramon konsernijohdossa mietittiin, miten yritys voisi kehittyä eteenpäin. Keskustelua käytiin niin sisäisesti kuin ulkoisestikin tärkeimpien asiakkaiden kanssa. Syntyi ajatus asiakaspalvelukokemuksen kehittämisestä. Kehittyminen ja uuden oppiminen tehtiin lähettilästiimein sekä pelillistämisen ja tarinankerronnan kautta. Pelillistämisen keskiössä olevaa Cramopoli-peliä on pelattu jo kaksi koko henkilöstön kattavaa kierrosta. Henkilöstön parissa tehtiin paljon. Yhteinen kehitystyö huipentui lokakuussa Helsingissä, kun koko henkilöstö kutsuttiin yhteistilaisuuteen ottamaan osaa niin ryhmä- ja rastityöskentelyyn kuin juhlaankin. Työ ei tietenkään lopu tähän vaan asiakaspalvelukokemusta mitataan jatkuvasi testiasioinnein, asiakastyytyväisyyskyselyin sekä sisäisen toiminnan mittarein. Kulttuurin muutos isossa yrityksessä ei käy hetkessä. Vuosi 2014 keskityttiin sisäiseen työhön ja seuraavaksi on vuorossa uuden tekemisen vakiinnuttaminen ulospäin.
Maiju Nupponen, Viestintäpäällikkö, Cramo Finland Oy
haastattelijana Nuppu Rouhiainen, ohjelmapäällikkö, Liideri – Liiketoimintaa, tuottavuutta ja työn iloa, Tekes

Koko tapahtuman Ohjelma

Uudista ja Uudistu 2015 -messut Wanhassa Satamassa klo 8.15-18.00 on maksuton tapahtuma. Kutsu mukaan myös kollegat.
Ilmottaudu tästä
Huom! Ilmottauduthan vain yhden kerran. Saat sähköpostitse nimikortin, jonka pyydämme ottamaan mukaan. Tapahtumassa ei voi liikkua ilman nimikorttia.