EARS on Helsinki, How to succeed with a Western brand in the Asian market?

Ajankohta: pe 05.09.2014

Tekesin Fiiliksestä fyrkkaa -ohjelma järjestää EARS on Helsinki -tapahtuman yhteydessä workshopin Hotelli Seurahuoneella 5.9. Alustava ohjelma:

  • 13.00 Welcome by Tekes
  • 13.15  The 2014 Chinese Consumer : Cultural, Social & Channel Trends Influencing Purchase Behaviour and How to Best Address Them – Mark Tanner, Founder and Managing Director of China Skinny
  • 14.30 Coffee and networking
  • 15.00 Importance of Design in Chinese market - Hannu Kähönen, CreaDesign
  • 15.30 Fashion and design marketing and consumer behavior in China - Meng Jinhui, VICE China
  • 16.00 Finnish business cases (TBC)
  • 16.30 Closing

Ilmoittautumiset työpajaan liina.kangas@ideone.fi

Koko EARS-tapahtuman ohjelma 4.-7.9.
http://www.ears.asia/ears-on-helsinki-2014/