Luova Suomi TEEMA: Asiakaskokemus - Tarpeeksi hyvä ei riitä

Elämme asiakkaan aikakaudella, jossa menestyminen vaatii uudenlaista tapaa luoda arvoa ylivoimaisen asiakaskokemuksen kautta. Juuri nyt on korkea aika ymmärtää asiakaskokemuksen tärkeys ja käyttää sitä myös hyväksi - yrityksissä, virastoissa ja järjestöissä, sekä pienissä että suurissa organisaatioissa.

Aika: 2.12.2013 klo 9:30 - 12:00
Paikka: Musiikkitalo, Camerata-sali, Helsinki

Luova Suomi TEEMA -tapahtumassa Keynote-puheenvuoron pitävä Tuija Seipell kertoo esimerkein ja selväkielisesti yhtenäisen asiakaskokemuksen luomisesta ja tuo esiin ideoita ja käytäntöjä, joita kuulijat voivat hyödyntää heti omassa työssään.

Keynotea seuraa keskustelu, jossa pohditaan Seipellin puheenvuorossa esiintulleita teemoja ja kysymyksiä lähemmin. Näiden lisäksi yleisö pääsee kuulemaan konkreettisista rahoitusmahdollisuuksista luovien alojen yritysten kehittämiseen ja kansainväliseen yhteistyöhön. Tilaisuutta moderoi Diges ry:n toiminnanjohtaja Pekka Krook.

OHJELMA

9.30-10.00  kahvitarjoilu

10.00-10.30 Mistä buumia luoviin innovaatioihin – uudet rahoitusohjelmat esittäytyvät:

- Tekesin rahoitusohjelmat: Liideri ja Fiiliksestä fyrkkaa
- Luova Eurooppa
- EU:n rakennerahastot ESR ja EAKR

10.30-11.30 Tuija Seipell: Asiakaskokemus – Tarpeeksi hyvä EI riitä

11.30-12.00 Keskustelua, kommenttipuheenvuoroja, kysymyksiä

Ohjelman sisältö saattaa tarkentua myöhemmin.

Lue lisää Seipellistä ja tapahtumasta ao. sivulta.

Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittautuminen 25.11.2013 mennessä.

 

comments powered by Disqus